Πέμπτη 23 Δεκεμβρίου 2010

ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΜΟΝΟ…!

Μη μου μιλάς για ομορφιές που δεν τσ’ έχω γνωρίσει
γιατί η ζωντάνια χρώματα κι αρώματα δεν έχει
στο νου μου να περιγραφεί για να τη ζωγραφίσει
είναι ζωής δροσοσταλιά, δάκρυ χαράς που τρέχει

Μη μου ’ξηγάς τα όνειρα γιατί δεν θέλω ορμήνια
ο νους μου ζει στο διαρκώς κι η σκέψη δεν κοιμάται
δεν αστρομαγνητίζομαι απo τα μερομήνια
γνέφω σιωπώντας τη ζωή κι εκείνη μ’ αφουγκράται

Μίλα μου μόνο για μυαλά απού καταλαβαίνουν
όλες τσι γλώσσες τσι ζωής να τσι συνενογούνται
και την ανθρωποκλίμακα ανεβοκατεβαίνουν
επαγρυπνόντας διαρκώς χωρίς ν’ απολογούνται

Μίλα μου μόνο για καρδιές που ξέρουν ν’ αγαπούνε
π’ ανθρωποεκδηλόνονται με δίχως προσποιήσεις
κι’ έχουνε λόγο ύπαρξης στα στήθια να χτυπούνε
να αιματοποτίζουνε τσι πέντε μας αισθήσεις

Μίλα μου μόνο για ψυχές που χάρο δεν φοβούνται
γιατί απ’ την ανάσα τους μόνο ζωή πηγάζει
απο το δώμα τ’ ουρανού ψηλά φωταγωγούνται
χρόνου φθορά δεν τσ’ ακουμπά, ούτε και τσί τρομάζει ..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...